zaterdag 1 november 2014

Youp over Frank Masmeijer. Frank wie?


Oei, wat een grote foto


Masmeijer, weet je nog wel.
Hoe moet ik verder met mijn leven? Waar vind ik nog enig houvast nu bekend geworden is dat Frank Masmeijer, de saaiste en burgerlijkste televisiepresentator ooit, op verdenking van drugshandel in een Antwerpse cel zit? Dat kan toch niet waar zijn? Frank Masmeijer, de man die probleemloos als model op een Duitse breigids had kunnen staan, die in zijn tijd al oubollig was en om die reden door de NCRV ontslagen we...rd, die de gruwelijkste gereformeerde stropdassen droeg, die brave Hendrik kan toch niet met de Antwerpse maffia in zee zijn gegaan? De ganse Veluwe wilde hem als schoonzoon. Hij was de vleesgeworden degelijkheid en ik wilde hem altijd nog vragen welke Poolse kapper hij had. Zeg me dat het niet zo is. Frank mag niet als Frank M. door het leven. Mijn wereldbeeld wankelt. Alles stort in. Hoewel? Na de teloorgang van Peter-Jan Rens kan ik een hoop hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten