zondag 8 juni 2014

Peutergymnastiek, de eerste sportieve stap naar God

Kijk maar uit. Voor je het weet zit je peuter in een sekte

Dromen zijn meestal bizar. Die van vannacht was er 1 waarvan je denkt: hoe kom ik er op. Ik was aanwezig bij een tv-programma van de KRO. Niet in het publiek maar ik zat naast naast de gasten in beeld. Er werd een nieuw soort gymnastiek voor peuters geïntroduceerd dat door een vroom stel ontwikkeld was. De vrouw gaf uitleg, de man zat zwijgend naast haar. De oefeningen bestonden uit het bewegen van lijf, hoofd en ledematen tegelijkertijd. Een paar proefpeuters die de dame had meegenomen, gaf een demonstratie. De vrouw vertelde over de gunstige invloed op de ontwikkeling, zowel lichamelijk als geestelijk. Toen het programma was afgelopen en de camera's niet meer liepen, siste de man tegen de vrouw: ' Nu ben je helemaal vergeten God te vermelden.' In de rest van mijn dromen zei ik tegen iedereen die ik tegen kwam: 'Weet je wat die vent zei, dat ze God niet had genoemd. Daar ging het hem op. Met zijn peutergymnastiek.'

Overigens, alles tegelijkertijd bewegen is heel moeilijk. Probeer het maar eens. Heeft zo'n droom enige betekenis? Een teken van God dat peutergymnastiek een goudmijn is?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten