woensdag 7 mei 2014

Let's get physical

Mijn vriendin Coco, de vrouw van Ice-T is een schat van een meid met een hart van goud.
Ik zag eens een jonge vrouw die van boven maat 36 had en vanaf haar taille maat 44. Alsof ze uit twee personen bestond. Wat lijkt me dat erg, dacht ik. Want je kunt er niets aan veranderen. Laatst stond ik voor de spiegel en en het viel me op dat mijn broek heel raar zat, vreemd wijd bij de dijen.  Ik probeerde hem rechter te trekken maar het model veranderde niet. Toen realiseerde ik me dat ik de gevreesde Zadeltassen heb. Rare uitstulpingen van de dijen, ongewenste vetophoping die gewoon blijft zitten ook al val je af. Nee, hè.Waar heb ik dit nu weer aan verdiend? Wanneer is dat gebeurd?

Ouder worden is dweilen met de kraan open. Haargroei op belachelijke plekken, oren en neus die een groeispurt maken, sinaasappelhuid, spataderen die niet vergoed worden door het ziekenfonds enzovoorts.

Ik googelde 'Saddlebags' en kreeg een rits aan oefeningen die het probleem aanpakken. Daarnaast raden de deskundigen aan om krachttraining te doen, duursport, zwemmen, fietsen en bergbeklimmen. We beginnen eerst met het aanschaffen van charmante sportkleding, Blanche en ik. Zweetbandjes om hoofd en polsen. Let's get physical, psychical, I wanna get psychical en get a body just like Coco's.

Over Olivia Newto-John gesproken. Ik zag haar bij Graham Norton. Ze is ongeveer mijn leeftijd maar ziet er uit als 35 jaar dankzij overduidelijke fillers, face-lifts en botox en neptanden. Graham:'Wat zie je er fantastisch uit.' Het had eerder iets wanhopigs. Vechten tegen de bierkaai.

Zegt de Dirk caissière: 'Wilt u nog wat stripfiguurtjes, leuk voor uw kleinkinderen.' Welja, dat kan er ook nog wel bij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten