maandag 6 januari 2014

Rectificatie


Ik kreeg terecht kritiek op onderstaand stukje. WOI was zo verschrikkelijk verwoestend dat we blij mogen zijn dat Wilhelmina Nederland daarbuiten heeft gehouden. Ik moet me er toch eens in verdiepen. Dat kan want er zijn honderden boeken over geschreven. Een of andere trut op Facebook wilde mij ontvrienden omdat een van mijn echte vrienden haar onaardig had behandeld. Oke. Maar voordat ze dat deed moest ze me nog even afbranden. Ik was een zure zeur die overal een mening over had. Klopt. Dat vinden mijn echte vrienden juist mijn charme. Waarom zo'n vrouw opeens zo agressief reageert is mij niet duidelijk. Ik zit er niet op te wachten. Ontvriend me en sodemieter op. Blijft ze maar berichtjes sturen met als doel mij te kwetsen. Gelukkig ontving ik ook een paar positieve berichten van mensen die me bedankten voor de leuke stukjes van afgelopen jaar. Sociale media, een raar fenomeen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten