donderdag 4 juli 2013

Dik, vet mokkel plet IJslandse pony


Dialoog op Facebook

'Zag je dat filmpje voor bij komen op Facebook', vroeg ik aan Hans, 'van dat dikke wijf dat een IJslandse pony plet? Terwijl ze een peuk rookt? Ook de Telegraaf besteedde er aandacht aan met de kop: 'Dik, vet wijf mishandelt pony'.Share als je dit ook erg vindt.'
Hans: 'Nee, ik werd wel door Facebook een dag op non-actief gesteld omdat ik te veel vriendschapsverzoeken zou hebben ingediend.'
Ik: ' Wie gaat daar dan over? Je hebt ook mensen die alleen spreuken plaatsen: Wie goed doet, goed ontmoet, Like als je het hier mee eens bent: Of, Like als je tegen racisme bent. Als er dan maar twee mensen reageren, zijn ze zeer teleurgesteld in de mensheid. Er zijn ook Facebookers die nooit reageren, zo irritant.'
Hans: 'Ik kreeg een mededeling van een vrouw dat ik te actief zou zijn.'
Ik: 'Ik wist niet dat er regels waren. Niet meer dan 4 postjes per dag? Weet je wat ook erg is, mensen die boeken schrijven over Facebook. Die geven beginners raad of ze analyseren het fenomeen en wat het maatschappelijk betekent.'
Hans: 'Dat had je vroeger met de Donald Duck ook.'
Ik: 'Ik ga nog even kijken hoe het met mijn Egyptische vrienden gaat. En dan een potje Songpoppen. Kook jij vanavond?'
Hans:'Oké, later.'
Ik: 'Later.'

1 opmerking:

  1. Wat doodzielig voor die kleine pony zo'n veel te zware berijdster bovenop hem....
    Als we de klok even terug konden draaien. Nou, laat die vrouw dan maar bovenop mij gaan zitten, als ze toch iets of iemand onder haar kont wil hebben.

    BeantwoordenVerwijderen