zaterdag 30 december 2017

30 december 2017

Vandaag was het een heldere dag met veel zon, 25 graden. Zo'n behaaglijke warmte.
Het oudejaarsgevoel wil niet komen. We blijven maar gewoon doen wat we altijd doen: wandelen, fotograferen met mijn mobieltje, schrijven, lezen, haken, zonnen en wat rommelen. De eerste zes weken had ik me zo goed ingesmeerd dat ik nog even bleek zag als toen ik arriveerde. Mijn streven is voor een keer in mijn leven bruine benen te krijgen. Ik kan net zo goed wensen dat ik 10 centimeter langer wordt.
Ach, wat maakt het uit.

De nationale bloem




Er is pas weer een nieuwe filmversie van Agatha Christie's Murder in the Orient Expres uitgekomen. Ik heb het boek gedownload.

Op de eerste pagina lees ik:
-Colonel Arbuthnot sat down and ordered his breakfast. He looked quickly towards M. Poirot - at his enormous, curled moustache and strange, egg-shaped head -then looked away. ' Just a silly-looking foreigner', he thought to himself.-


Geen opmerkingen:

Een reactie posten