donderdag 17 oktober 2013

Het Buitenland

Ik had deze villa gevonden in de buurt van Cadiz. Met een stukje grond.  Hij was nèt verkocht.

Eind september begint het al. Ik wil hier weg, naar het Zuiden. Ik moet mijn impulsen bedwingen maar surf toch naar Kras-reizen. Gewoon om de bestemmingen te bekijken en me te herinneren hoe heerlijk het is als je eind december uit het Transavia vliegtuig stapt en de behaaglijk warmte als een deken over je neerdaalt. Maar dit jaar blijven we thuis, geloof ik. Tenzij HS een huisje in Spanje koopt, wat nog altijd het plan is. Veel schot zit er niet in.

Ik zit het liefst in de buurt van Cadiz, de Playa de la Luz. Maar dat is tegelijkertijd ook het duurste gedeelte van Spanje. Elke maand dat we langer in Amsterdam blijven betekent ook een hap uit HS' budget.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten